// Le Pinka

sakit hati
7/14/2012 | Saturday, July 14, 2012 | 0 comments
''Kau dah tahu dia macam tu , kau yang bodoh sangat still nak berharap'' Ayat ni , Ya Allah , seriously buat aku menangis . Dari semalam dekat rumah mimi waktu first dengar , balik rumah  petang tadi , sampai sekarang ayatnya masih dalam fikiran aku , keep crying , even aku tahu 'dia' tu tak akan pernah langsung ambil kisah , memang 'dia' ada minta maaf , tapi 'dia' cakap sorry tu memang sangat sangat sangat sangatlah senang , tapi aku yang rasa aku yang dengar , siapa tak sentap kalau tetiba kawan baik 'dia' tu cakap dekat kita macam tu .  Tapi seriously kalau difikir balik ada betul juga kawan dia kata aku sangat bodoh still berharap even aku tahu memang tak akan ada apa-apa yang berlaku walau macam mana baik pun aku dengan dia . Sakit hati sangat ya Allah , tak tahu nak luahkan macam mana , tak tahu nak tenangkan diri macam mana , duduk dalam bilik sengsorang nangis nangis nangis dan nangis , nampak je kuat dekat luar , nampak je senyum , nampak je aku gelak , tapi dalam hati ya Allah , aku tak nak orang lain nampak yang aku sedih . Yang paling penting aku sedar aku yang bodoh stiil berharap , aku yang bodoh anggap dia lebih dari kawan , aku yang bodoh dalam segalanya .











Mana pergi kawan aku yang waktu susah dia cari aku tu ? now aku tengah drop gila , aku cari dia , tweet dia , dia macam layan tak layan , aku nak kawan aku tu , nak luahkan semuanya dekat dia . tapi................................................................. K semua orang pergi bila aku susah .

Older Post | Newer Post
Disclaimer ♥

Hey ! Welcome To AqilaSyazwana's Blog. Enjoy.

FACEBOOK

Credit ♥
Template by : Missz Opie
Bascode : Jaja